Tillbaka

2008-06-15 ♥ 19:53:00
nu är jag tillbaka igen. Kan kort berätta att jag och Danijel har gjort slut, jag har flyttat tillbaka till E-tuna och jag mår bra.
Framtidsplaner : skaffa jobb och flytta ihop med Sanna :D

De känns skönt att vara omringad av sina vänner och sin familj igen, har saknat de mycket. Har festat en del, dansat och haft kul, har börjat dejta en kille, livet känns bra. Kommer alltid att älska Danijel men de var nog bäst de som hände.

Irländare är fan de roligaste människorna som finns, de e allt jag säger ;)

Sitter nu hos pappa och softar, kollar lite jobb. Ska snart gå o kolla på filmen på 5an.

Ajja ville bara skriva några rader, har en del bilder men slänger nog upp dom lite senare.

Puss&kram

Leona Lewis - Better in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0