Att göra

2008-04-15 ♥ 00:21:04

De blev inge jobb på Grand imorron, de ringde och avbokade.

Så detta ska jag göra imorron:

  • Städa lägenheten
  • Vika tvätten
  • Äta nyttigt ;)
  • Försöka ta en promenad
  • Baka chokladbollar, är de jätte onyttigt?
  • Träna på bollen

De värsta är att imorron när jag vaknar kommer jag säkerligen inte ha någon lust att städa, för de har jag juh nu. De kommer resultera i att jag kommer ta onödigt mycket pauser och onödigt ofta. Men men huvudsaken att lägenheten blir städad imorron iaf. Ska nog köra en riktigt vårstädning, städa bakom spisen och allt. Sätta på the voice höja och bara köra på. Ja de låter som en bra plan.

Ska verkligen försöka få ut mig själv på promenad också, men de är juh så tråkigt. Lär nog vänta tills Sanna inte har ont längre. Men jag ska iaf börja träna på bollen igen imorron! De ska jag skriva dit på listan! Måste komma ihåg att fixa grönsaker till måltiderna också.. och att äta mindre och mer regelbundet. Här blir de ingen strikt diet inte! Jag ska lyckas få bort 5 kilo till i sommar utan strikt diet. De bästa man kan göra är juh att äta ungefär var tredje timma och äta små portioner och massa nyttigt och bla bla bla.

Ajja nu är jag faktiskt jätte trött, ska kolla om Danijel har ätit färdigt och sen ska vi förhoppningsvis sova.

See you tomorrow ;)

Förresten, äntligen har dom skickat mina böcker. Hoppas dom kommer fram imorron, Vill ha min sluta röka bok, jag är peppad att sluta röka nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0