Dagen som gått

2008-04-09 ♥ 21:38:40
Har haft en ganska händelsrik dag idag, tyvärr vart de inge matte idag heller.

Dagen började med att luncha med Danijels kusin och hans tjej sen åkte vi hit och fikade. Strax efter dom drog skjutsade Danijel mig till Sanna's jobb, Sanna och jar har kommit överns om en träningsplan, Råsta sjön och Lötsjön here we come och kanske lite aerobic striptease också ;) Sen i Juni blir de träningskort på Friskis & Svettis. När Danijel tränat klart kom han och hämtade mig från Sanna's jobb, fick en skit söt sommar väska av henne =) .. Fick ett sms av Sanna hon vill börja träna redan imorron, ska ringa upp henne snart. Så idag blir sista moffar dagen sen jävlar ska Sanna och jag peppa varandra =)

Ikväll har Danijel och jag fixat iordning mitt CV så nu kan jag börja söka jobb igen. Ska fortsätta strax. Imorron blir de matte hela dan sen hämta barnen och sen träna med Sanna antagligen.

Har fixat in bilder från min mobil på datan, så tänkte lägga upp bilderna på Heba's son som jag passade häromdan men också på lilla gullungen Emilio.

Älskar min Danijel <3


Ali - Dom två första bilderna är lite dåliga.


Emilio - Dom tre sista bilderna är några månader gamla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0