Fullt upp

2008-04-11 ♥ 20:24:11
Har jag haft idag. Var på intervjuen på förmiddagen, kändes som att de gick jätte bra =( sen mötte jag upp Jessica och lilla Emilio som har blivit jätte stor. Vi åt och fikade och sprang runt lite i stan. Sen åkte jag och mötte upp Danijel och vi fixade lite grejjer.

Ikväll verkar de bli en tråkig kväll, bara sitta här hemma. Danijel börjar tidigt imorron så han kommer nog lägga sig snart =/ .. Jag vill faktiskt hitta på något.. men vad?!

Ajja ska kolla lite jobb nu, kanske ta ett bad sen.

Slänger upp lite bilder på Emilio från idag och en bild på väskan jag fick av Sanna häromdan =)

Vissa av bilderna blev lite suddiga, Emilio ville absolut inte sitta still =P



Väskan, man ser inte den så bra, den är mycket sötare än på bilden. Riktigt sommrig

Kommentarer
Postat av: Sanna(the one and only)

Han är ju så himla pötig..ack vad mina kusiner får vackra barn...

2008-04-11 @ 21:19:06
URL: http://arctica86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0