Gårdagen

2008-04-18 ♥ 19:00:16
Ja den var händelserik. Började med 6 ½ timmar på Grand, de var lugnt flöt på bra, träffade Ann-Sofie en stund också =). Sedan bar de av för att hämta Elin, vi drog iväg lika snabbt till Sannas jobb. Elin fick hur mkt smycken som helst medan jag stog och prövade hur mkt solglasögon som helst, fick med mig hem typ 6 par tror jag. Tack Sanna =) .. Ska slänga upp bilder på dem.

Vid halv sju stängde Sanna butiken så åkte vi till Frösunda och lämnade Elin, sen åkte vi hem till mig, tog de lugnt åt lite frukt och sen gick vi ut på den efterlängtade promenaden. 5km var de runt båda sjöarna, så de vart en bra promenad, de ska vi göra minst en dag i veckan iaf.

Nu är de helg, och Danijel är ledig hela helgen. Så himla skönt, blig nor inge jobb på Grand ihelgen heller så. Dom har tydligen haft jätte mkt avbokningar. Suck, jag som behöver jobba. Hoppas de kommer mer jobb innan månaden är slut iaf.

Danijel är iväg och klipper sin mamma och syster nu, hoppas att vi hittar på nåt sen, men får se hur de blir.

Ska förresten stå i smyckesbutiken Sanna jobbar i några timmar på tisdag förmodligen, hon ska iväg på en intervju/infoträff. Dåligt nervös jag är.

Ida skrev ett jätte fint inlägg i hennes blogg igår: http://max500.blogg.se/
Saknar henne så himla mycket, vilka grejjer vi har haft för oss. Alltid haft så  kul.
Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig barbie <3 Kommer alltid stå vid din sida, finns alltid här för dig! Glöm aldrig de!

Saknar alla hemma i E-tuna så mkt. Måste åka hem snart känner jag.

Danijel jag älskar dig. Du är ljuset i mitt liv.

Jag råkade ta bildern snett. Sorry.

  snygga eller hur?! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Starkko

miss u 2

2008-04-24 @ 21:01:31
URL: http://emmastarkko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0