Go natt ;)

2008-04-04 ♥ 00:04:12
Uppdaterar ihelgen.


Använd dig av din mobillista. skriv vem personen är innan varje svar.

Har du kysst nr 7?
Ann-So det har jag faktiskt.. Haha

Brukar du vara med nr 38?  Min moster, nae träffar henne sällan

Gillar du nr 1? Alicia - Klart jag gör, hon är min bitch ;)

 Är nr 21 din bästis?  Hanna, nej de är hon inte

Är nr 18 någon sötnos? min Gudmor, hon är en riktig sötnos =p haha

Älskar du nr 16?  Självklart, de är min farmor och farfar

Är person nr 9 den du kysste senast? Ja för de är Danijel =)

Var du med nr 28 idag?  Jessie, nej men skulle ha vart de om hon inte hade jobbat

Går nr 25 i samma klass som dig? Nej för de är Grand Hotel

Har du sovit hos nr 10? Japp jag bor juh med honom. ( Har två nummer på Danijel )
 
Har nr 30 en likadan mobil som du?
Johannes, nej de har han inte

Är du kär i nr 15?  Ezzo, Danijels svåger. Nej de är jag inte!

Har du kysst nr 24 ? De är vårat hemnummer så ja jag har kysst min pojkvän =P

Kommentarer
Postat av: Sanna(the one and only)

snodde mobillistan ifrån dig! Ps Du är snygg naken!

2008-04-04 @ 14:17:09
URL: http://arctica86.blogg.se
Postat av: Emma

"Går nr 25 i samma klass som dig? Nej för de är Grand Hotel" blev lite full i skratt ;) Haha!

2008-04-05 @ 22:05:20
URL: http://emmawillhardt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0