Hallå i stugan

2008-04-02 ♥ 11:14:57
Sitter här och vaknar till lite så att jag kan börja plugga, två uppgifter som ska in idag och sen är de två gruppuppgifter som ska vara klara senast på fredag. De fixar jag ;) Ska bara komma igång med skiten, sen får jag ett uppehåll på 3 veckor ungefär, då blir de bara massa matte, måste köra stenhårt på de.

Imorron och på fredag ska jag till Grand och jobba, känns skit jobbigt, men samtidigt skönt att tjöna lite cash, känns nog bättre imorron när man kommit igång bara. är juh så lat nu för tiden. Men självklart så ringer dem och vill att jag ska jobba när Danijel är ledig =/ Men men.

Efter allt pluggande idag ska jag städa lägenheten, de va inte länge sen jag gjorde de men tycker de är skit stökigt igen, och ihelgen lär man juh inte ha nån lust efter att man vart på Grand. Ska försöka öppna matteboken idag också men vi får s ehur de går.

Har precis beställt dom nya böckerna till de nya kurserna, har inte ens råd att köpa dem men måste juh ha dom, så får se hur jag löser de. Beställde också en sluta röka bok som folk skirvit skit bra om. Måste verkligen lägga av med skiten nu.

Ajja nu ska jag ta min morgon cigg och sen börja plugga innan hela dan försvinner.

Ajuste. Danijel och jag funderar på att ta en utomlandskyrssning på vår semester, då åker man till flera olika länder. Vore skit kul =). Men vi får se hur de blir.

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0