Halloj halloj

2008-04-15 ♥ 23:25:03
de vart inget mer struket på listan. ( Kolla förra inlägget )

Jag fastnade i min sluta röka bok, hämtade ut den i eftermiddags och nu har jag läst ut den. =P

Nu känner jag mig helt slut känns som jag hållt igång hela dan ändå, så jag ska gå och borsta tänder och gå och lägga mig.  Danijel klagar på att han mår dåligt, jag vill inte bli sjuk nu.

Hörs imorron eftermiddag, ska till Grand och jobba imorron, har inte bestämt mig för om jag ska börja 8 eller 9. :S

Karin fyller år idag, har försökt messa men de kommer inte fram, försökte ringa men kom inte fram =/. Måste ringa henne till jobbet i veckan. Imorron fyller Jessi =)

NIghty nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0