Hello

2008-04-28 ♥ 11:31:24
my friends.

Så vad har hänt de senaste dagarna? Inte mkt faktiskt, har jobbat för de mesta och vart så himla trött. Ihelgen var Jessi & Johannes här, de var efterlängtade. I fredags var jag i stan typ hela dan, köpte Puma skor för mindre än halva priset =) , träffade Jessie och Emilio och sen hem och umgås med J&J.

Min mamma är super snäll, hon sponsrade mig med 500 spänn så jag kan köpa busskort behöver bara lägga 200 kr själv nu. Hon verkligen rädda mig. Jag hoppas juh på att få jobba en HEL del nu i Maj.

Jag var på intervju i fredags också. berättar om de när jag vet mer. *Håller tummarna*

Ska strax börja göra mig iordning, ska träffa Jessie och Emilio =) .. Jessie ska tatuera sig så jag är barnvakt, sen blir de hem till henne och ikväll ska jag till skolan. Skit tråkigt =/ .. Måste göra färdigt uppgiften innan jag går också.

Nu har jag inte tid med här mer.

Jag vill åka till Thailand.

Älskar dig Danijel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0