Ikväll..

2008-04-12 ♥ 18:11:00
blir de bara myspys med Danijel och massa gott att äta. Skulle egentligen lägga av med all skit häromdan men jag gör de imorron istället för då ska Sanna och jag börja promenera. Så idag är sista moff dagen sen börjar "tävlingen" ;) .. Kommer inte ihåg hur många kilo Sanna ville gå ner till den 1 Juni men jag ska gå ner 5 iaf =) .. Känner mig riktigt peppad nu, och om jag tappar de har jag Sanna som peppar mig istället =) Skit bra juh!

Ser riktigt fram emot detta med Sanna faktiskt =) .. Fast jag vet inte hu rmånga promenader vi ska sätta som mål för varje vecka, de får vi ta och bestämma imorron.  Iiiih vill börja nu.. Haha.. och snart lägger jag av med rökningen också.

Ajja nu ska jag kila till Ica och köpa till snacks och sen ta ett bad innan vi börjar våran myskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0