Ingen myskväll

2008-04-12 ♥ 22:46:19
Danijel sloknade på soffan innan klockan åtta, stackarn har sovit dåligt i flera dagar och börjat jobba tidigt. Så jag väckte honom och fick honom att gå o lägga sig i sängen.

Har tittat på en film och moffat, är juh trots allt sista moff dagen imorrn börjar bantningen.

Känner mig lite nere ikväll, mycket beror väl på ekonomin är så trött på att kämpa för att få ihop de varje månad. Men snart börjar mitt sommarvikariat på Grand, men ska juh bara jobba 75% och samtidigt betla av alla mina skulder, fast de ger juh mig glödje. De kommer göra de så mycket bättre efter sommarn istället, kommer kunna lägga undan pengar när jag jobbar dp istället.. =)

Efter sommarn ska jag fan ha ett stabilt jobb, då är juh utbildad barnskötare då måste de väl bli lättare att hitta ett jobb, jag hoppas verkligen de iaf. De här påverkar juh inte bara mig de påverkar Danijel också och de så jobbigt. Men snart blir de bättre, visst jag kommer inte ha jätte mycket pengar i sommar heller men jag blir juh skuldfri som sagt.

Längtar så mycket till våran resa, fast jag vill veta vart vi ska. Önskar att jag hade haft ett jobb och kunnat lägga undan pengar då hade vi kanske kunnat dra iväg till Jamaica eller nåt =P .. Om de nu skulle bli att vi drar till Thailand, måste jag se till att lägga undan så mycket som möjlig, där vill man juh shoppa hur mycket som helst.

Ajja de ordnar sig snart. Tänk positivt Annica!

Imorron börjar jag med tabletterna igen, ser inte så mycket fram emot de längre, inge roligt att gå och hoppas och sen blir man besviken i slut ändan ändå. Men ska försöka vara positiv.

Ajja nu har juh tyckt synd om mig själv tillräckligt, tror jag ska kolla på en till film innan jag går och lägger mig.

Älskar dig Danijel. Jag lovar dig att snart kommer de bli bättre, jag ska hitta ett bra jobb.

Ska juh börja med mitt körkort i sommar också. Hur ska jag ha råd med det?!

God night

Kommentarer
Postat av: IDa

åh annica fan att vi inte kunde åka till jamaica tillsammans had varit en resa att se fram emot :D

2008-04-12 @ 23:58:56
URL: http://max500.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0