Intervju

2008-04-10 ♥ 15:07:22
Imorron förmiddag ska jag på intervju på ett föräldrakooperativ. De är ett gravvik från aug till aug nästa år. Hoppas hoppas. Vill verkligen ha ett stabilt jobb nu, är så trött på att bara ha ströjobb.

Ringde  Grand och kolla om de fanns jobb ihelgen men dom skulle gå igenom de ikväll och höra av sig isåfall.

Har precis kommit ut ur duschen, ska klä på mig, ringa Danijel och sen hämta barnen.

Är super laddad för promenaden ikväll =)

Hörs ikväll..

..............

de vart ingen promenad ikväll, Sanna stackarn mår jätte dåligt. krya på dig gumman. Vi får ta de på söndag istället.

Men de betyder att jag kan titta på lyxfällan ikväll iaf =P Haha..

Nu ska jag ringa Danijel och sen kila iväg och hämta barnen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de går bra :)

2008-04-10 @ 23:48:16
URL: http://max500.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0