Irriterad

2008-04-10 ♥ 12:49:26
Klarar inte av den där j*vla matte kursen, de är så mycket och de är så tråååååkigt. Varför ska jag jämt envisas med att läsa den hemma och precis i samma tid när jag pluggar massa andra kurser. Har juh inte lust att avbryta den heller för då blir de mindre pengar av CSN men men vad ska man göra :S Jag klarar den inte på egen hand måste läsa den i skolan.

Får se om jag får tag på nån i skolan efter lunchen och kolla om de har kvällskurser i matte a.

Har inte en aning om hur jag ska ta mig till och från barnen idag också, kul va?!  Faaaan vilken irrriterande dag. Kvällen blir bättre iaf, ut och promenera med Sanna.

Nu ska jag kolla på våra bästa år och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0