Kort

2008-04-20 ♥ 23:55:39
om dagen som gått.

Danijel var med sin polare och spelade fotboll, jag satt hemma och sola på balkongen sen drog vi och fika. Hem på med gympa kläderna och ut o gå i solen. Gick 7km de var helt underbart. Känner mig peppad till max att gå ner i vikt, längtar till att gå ut imorron igen, men dåf år jag sällskap av Haissams tjej =)

Sen drog vi till Khalil och Gabi och hälsa på, och sen följde vi med till Haissam en stund. Nu är vi hemma, har precis ätit lite soppa. Ska gå o kolla på One tree hill som jag spelade in.

Jag vart till och med lite bränd av solningen idag, men brukar bli de i början när solen tittar fram sen blir de bättre =) ... Jag vill ha färg juh.

Hoppas på denna gång! Tror på denna gång!

God natt people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0