Längtar

2008-04-16 ♥ 20:48:37
efter våren och sommaren. Går in i klädkammaren och bara längtar när man ser alla sommarkläder. Och de finns så mycket jag vill köpa också. Tyvär får de vänta en månad till minst.

Hade tänkt att följa med Danijel och träna, men han sa att de brukar vara mycket folk där så då sket jag i de. Imorron blir de förhoppningvis promenad med Sanna. HAr tränat på bollen idag också. Gud vet att jag vill ha en orbitrek, men eftersom de kommer dröja innan jag får en sån skulle jag vilja ha en spinningcykel. Ajja får se hur jag löser de.

Snart åker Gabi och Khalil med barn utomlands, då ska jag åka dit så ofta jag kan och låna hennes orbitrek ;) .. Måste ändå ta in deras post så. Hihihi.. Jag ska gå ner i vikt nu!

Ska strax kolla på top model, ta mig en knäckemacka och en frukt och bara njuta av att ta de lugnt. Sen blir de nog god natt för min del, eller runt elva iaf. Sov så himla dåligt inatt.

Danijel och jag, iaf jag velar så mycket inför vår resa, sol och bad semester eller inte?! .. Sen när jag jobbar heltid skulle vi lätt kunna dra iväg på weekends lite överallt så länge de bara är han och jag. Så man kanske ska passa på att åka på sol och bad semester nu igen. De klagar jag inte på.  Grubblandet fortsätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0