Lördag

2008-04-19 ♥ 13:03:23
Vi sov riktigt mycket inatt, kanske därför jag känner mig så yr. :S

Danijel är iväg och ska fixa massa saker, kommer dröja timmar, vad ska jag roa mig med? Är redan uttråkad och de var 5 minuter sen han gick.

Igår var de iaf en lugn hemma kväll, vi myste och bakade chokladbollar, fast dom kommer juh Danijel få äta upp, jag åt en igår och en idag men nu blir de inga mer. Ibland måste man juh faktiskt unna sig nåt gott. Tänkte att jag ska träna på bollen idag, kanske ut och gå runt Råstasjön iaf om mitt huvud slutar snurra bara.

Hoppas att vi hittar på nåt skojj ikväll, känns så tråkigt att vara hemma hela tiden.

Är så avundsjuk på Sanna som ska hem till sina föräldrar idag med Anton. Tänk om Danijel och jag kunde åka hem till mina, jag saknar min familj och mina vänner jätte mycket. Men jag får nog vänta ett tag till innan jag kan åka hem och hälsa på.

Ajja nu ska jag fortsätta leta jobb.

Kommentarer
Postat av: Emma Starkko

vi saknar dig med

2008-04-24 @ 20:58:56
URL: http://emmastarkko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0