Morrn morrn

2008-04-23 ♥ 12:01:44

så idag öppnade jag smyckesbutiken runt 10 tiden, ganska lugnt med folk. De här jobbet är skit bra om man pluggar, säger bara de =P. Sanna ringde för en stund sen, hon hade kul på gruppintervjuen och de var inte klara än. ska bli kul och höra om allt de fick göra sen.

När jag kommer hem ska jag ut och promenera, tog juh en vilodag igår, eller jag tränande på bollen iaf. så idag ska jag ut igen, ska bli så skönt.

Imorron ska jag till Grand och jobba och direkt efter till skolan och starta den nya kursen. Kommer bli en låååång dag. Men tror jag går till Grand vid tio så då får jag lite sovmorron iaf. Lägga sig tidigt ikväll helt enkelt. Danijel är ledig imorron och då ska jag vara borta hela dan såklart.

ahh de va nog de jag hade att berätta just nu.


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0