Motivationen

2008-04-30 ♥ 15:40:06
till att skriva blogg har jag tappat, men man får juh såna perioder. Snart är jag nog tillbaka igen och skriver flera ggr om dan. Iaf tills jag hittar ett jobb. Haha börjar undra om de någonsin kommer att hända?!

Idag är Danijel ledig så vi har vart och snurrat runt lite överallt. Vi skulle ha träffat Sebbe i stan men han kunde inte så nu sitter vi bara hemma. Så jag kunde ha hjälpt Sanna iaf, men nu hade de ordnat sig somtur var.
Är lite avundsjuk på henne för hon ska åka till E-tuna ikväll, jag vill också hem, saknar alla.

Asså jag bryr mig inte om Valborg ett dugg, men vetskapen av att alla andra ska göra något får mig att känna mig ganska rastlös. Vad ska vi göra ikväll?

Ska börja lite med nutrilett nu igen, måste skärpa mig med hur mkt jag äter också, måste bli lite mindre portioner, ska ut och gå lite senare, Danijel ville inte följa med för han sitter juh med sina två nya PS3 spel.

Verkar inte som de funkade denna gång heller?! Får veta säkert nästa vecka. När ska de bli våran tur?

Vart rökfri i 2 veckor idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0