Nej nej nej

2008-04-10 ♥ 10:43:42
Snart är de dags för matte boken, jag måste så äre bara. Ska plugga matte hela dan idag tills jag ska gå och hämta barnen och med lite pauser emellanåt =P ... Ska bara vakna till lite här nu först.

Hoppas dom har skickat mina j*vla böcker nu, vill ha min sluta röka bok.

Ajuste har juh ett nytt fräscht CV ska kolla om de kommit in lite nya jobb idag.

Fick ett nytt högkostnadskort sist jag var på Karlolinska, och lilla smartarslet (jag) har tappat bort de. Tror ni man kan få ett nytt nästa gång man går och att dom stämplat dit den förra tiden?

Ikväll ska Sanna och jag ut och promenera, Ska ladda upp för de under dagen också ;)

Nu börjar ni bli dåliga på att kommentera igen.. Skärpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0