Onödigt vetande

2008-04-09 ♥ 22:59:02

Hundra frågor om dig själv


1. Vad är ditt fullständiga namn?; Annica Elisabeth Staflin Arkko

2. Vilket tilltals namn använder du?; Annica

3. När e du född?; 1986

4. Var föddes du?; Eskilstuna

5. Var skulle du vilja bo när du flyttar hemifrån?; Har flyttat hemifrån, trivs utmärkt i Sthlm.

6. Vilket är ditt favoritdjur?; hund

7. Vad är det pinsamaste som hänt dig?: Vill jag inte ens minnas

8. Vad är det värsta du vet?; Spindlar

9. Vad äcklas du av?; Oliver bland annat

10. Har du varit kär?; Absolut

11. Har du blivit sårad nångång?; För många gånger

12. Har du sårat någon nångång?; Tyvärr

13. Har du blivit playad?; Också de för många gånger

14. Har du playat någon nångång?; De har hänt

15. Har du varit otrogen nångång?; Ja, fast i ett väldigt oseriöst förhållande ( Jag vet finns inga ursäkter för otrohet)

16. Har du varit med i slagsmål nångång?; Faktiskt inte

17. Röker, snusar eller dricker du sprit?;  Jag röker, dricker ibland fast sällan

18. Tycker du de e coolt o göra nått av de? Verkligen inte, ska sluta röka

19. Har du nångång rymt hemifrån?; Ja

20. Har du nångång skärt dig själv i handleden?; Ah fast inte djupt

21. Har du försökt ta självmord nångång?; Nej

22. Är du nöjd me ditt liv?; Till stor del, fattas några saker bara

23. Har du strulat mer än en person på en kväll?; Ah

24. Brukar du festa?; Sällan

25. Föredrar du att strula runt eller kärlek?;  Kärlek

26. Skulle du kunna va otrogen eller ljuga för personen du älskar?; Absolut inte

27. Brukar du ljuga för dina föräldrar?; Inte längre =P

28. Går du enbart efter modet?; Nej går efter de jag gillar

29. Tycker du om skolan? Oftast tycker jag de är kul att plugga

30. Har du haft sex med mer än en person samtidigt?; Censur

31. Har du tappat din oskuld?; tappat??? Jag har förlorat den

32. Var är de sjukaste stället du haft sex på?;  Sjukhuset i E-tuna

33. Har du nångång blivit ertappad när du haft sex?; De hoppas jag inte

34. Har du nångång snott en kompis kille?;  Nej skulle aldrig falla mig in

35. Har du nångång ljugit för din bästa vän?: Nej, men man kanske har undvikit att säga vissa saker

36. Gillar du killar med mycket muskler?; Inte direkt, men gärna lite muskler

37. Är du hetero, bi eller homo?;  hetero

38. Skulle du kunna ljuga för en person bara för ditt eget bästa?;  Beror på vad de gäller

39. Hade du haft sex med två personer samtidigt för 50000 kr?; Aldrig i livet

40. Har du någon piercing?; Har haft i naveln och läppen, men har bara i öronen nu

41. Älskar du någon just nu?; Jaa <3

42. Äger du mer än 5 par skor?: Klart, jag är juh kvinna

43. Har du nångång kallat någon för hora?; Ah

44. Har du själv blivit kallad hora nångång? Ah

45. Äcklas du av bögar/lebb?; Nej.

46. Skulle du kunna kyssa en tjej?;  Been there, done that.

47. Vad hade du gjort om någon du älska dog?; vill inte ens tänka tanken.

48. Har du nångång snattat?; Ah  när jag var yngre

49. Har du blivit tagen av polisen nångång?; Ah

50. Vad hade du gjort om du vann en miljon kronor?; Rest jorden runt

51. Vad är ditt längsta förhållande?; Det jag är i nu snart 2 ½ år

52. Hur ofta duschar du?; Oftast 1 gång om dan

53. Vad tycker du om håriga killar?: Hur håriga?

54. Har du nångång tagit droger o isåfall hur kändes de?; Onödigt

55. Skulle du kunna strippa för 1000 kr?; Aldrig

56. Har du haft sex mer än 5 ggr på en kväll?; Tror inte de

57. Vad vill du jobba med när du blir stor?; Vet inte de än

58. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?; Absolut

59. Är du seriös i ett förhållande eller oseriös?; ofast seriös

60. Skulle du kunna gifta dig nu?;  Helt klart

61. Vill du ha barn när du blir stor?; Självklart, längtar till de

62. Är du nöjd me hur du ser ut?;  Nej var nöjd med hur jag såg ut förut

63. Har du spottat någon i ansiktet nångång?; Nej

64. Har du varit med om något övergrepp nångång?; Nej

65. Vilken maträtt älskar du mest?;  Lasagne

66. Har du någon sjukdom?; Private

67. Har du nångång skolkat?; Haha för mycket.

68. Har du nångång gjort något du igentligen inte fått göra?; Ja de ingår juh i tonåren

69. Har du nångång provat på denna ställningen?; va?

70. Har du kollat på porr?;  Naee aldrig (a)

71. Har du nångång snackat skit om en vän?;  De hoppas jag inte att jag gjort

72. Säg ditt favorit talesätt; Har inget

73. Var vill du åka på semester?; Jorden runt

74. Har du nångång dödat någon?; Nej

75. Hur känner du dig just nu?; Trött och hungrig

76. Vilken e din favorit artist?; Just nu Chris Brown och Ne-Yo

77. Är du rasist?;  Absolut inte, snarare motsatsen min man är juh arab ;)

78. Har du nångång ljugit om din ålder?; Tror inte de

79. Dömmer du folk efter utseende?; De händer nog

80. Har du nångång vunnit i en tävling?; När jag var mindre

81. Har du haft på G med flera st samtidigt?; Ja

82. Vilken artist hatar du mest?; Kommer inte på nån just nu

83. Vilken film såg du senast på tv?;  När lammen tystnar

84. Har du skrikit åt en lärare nångång?; Nej men vart dryg

85. Vilken årstid tycker du mest om?; Sommar

86. Vad är det dummaste du gjort?;  För mycket

87. Vad är det bästa du vet?; Famil, vänner och Danijel <3

88. Har du många vänner?; Jag har några nära vänner och de räcker för mig =)

89. Tycker du det är coolt att ha många vänner?; Whaaat?

90. Tycker du det är roligt o svara på dessa frågorna?; Nej men har inget bättre för mig just nu

91. Rakar du dig?; Självklart

92. Är det viktigt för dig att din kille ser fräsch ut?; De ä klart, men de gör han oftast också =P

93. Vilken del av motsatta könet tänder du mest på?; Ögonen och leendet

94. Vad gör du om du fortfarande inte har hittat kärleken när du är 20?; Är över 20 och jag har hittat den =)

95. Tycker du om att läsa böcker?; Ja fast de var ett tag sen

96. Vilken sorts musik lyssnar du på?; Mest RnB

97. Vad hade du gjort om killen du var tillsammans med var otrogen?; Skärt av han ballen :@

98. Hur behandlar du folk?; Som dem behandlar mig

99. Nämn en sak du vill göra; Äta och gosa med Danijel

100. Vad ska du göra nu?; Äta och gosa med Danijel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0