Orka..

2008-04-02 ♥ 17:53:18
Lägenheten är städad skönt som satan, kommer nog bli en del jobb på Grand nu så lika bra att ha de gjort innan. Ush va jobbigt de kommer bli att gå upp men samtidigt skönt att jobba. Hoppas Ann-Sofie jobbar också.

Sitter nu och pluggar lite, förstår inte uppgiften alls, så vet inte ens om jag skriver rätt, men men får väl se vad hon säger när hon rättat de. Kursen slutar på fredag sen blir de uppehåll =).. men då blir de Matte istället.. haha suck. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!

Danijel ligger och sover, så himla kul, och han är ledig imorgon och då ska jag jobba på Grand, först halva dan där sen hämta barnen. Kul, NOT!

Yaaay ikväll är de Greys anatomy ;) .. Fast jag hoppas vi ska göra något, vill inte bara sitta hemma, nu börjar rastlösheten komma igen men de fina vädret, skit jobbigt. Måste prata med chefen på Grand och se om jag får jobba där i sommar.

Ajja nu ska jag fortsätta plugga så att jag blir klar nångång, sen måste jag ringa mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0