Pust

2008-04-15 ♥ 15:20:33
Har precis städat färdigt lägenheten. gud så skönt de är när de är gjort.
Mina böcker har äntligen kommit så nu ska kila till Ica och hämta ut dom, sen lär jag väl fastna i min sluta röka bok, men ska försöka slita mig och gå på en promenad. Sen blir de en lång varm dusch =)

Är hungrig, ska äta direkt när jag kommer upp från Ica.

Later

Så detta ska jag göra idag:
  • Städa lägenheten
  • Vika tvätten
  • Äta nyttigt ;)
  • Försöka ta en promenad
  • Baka chokladbollar, är de jätte onyttigt?
  • Träna på bollen

Kommentarer
Postat av: IDa

Haha " Baka chokladbollar, är de jätte onyttigt?" Ja om du ska som du dkrev två punkter över äta nyttigt ;P fast du kanske bara ska baka dom inte äta ?

2008-04-15 @ 16:40:52
URL: http://max500.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0