Sitter

2008-04-22 ♥ 14:16:56
och tar hand om smyckesbutiken Sanna jobbar i medan hon är på info träff och intervju. Ganska soft de här faktiskt, skulle nog kunna jobba här ändå asså =). Haha

Hann inte göra mycket på min att göra lista idag, ska ringa minga smatal nu iaf. Blir ingen promenad idga har sån träningsvärk, så jag vilar en dag.

Ikväll börjar Ugly Betty igen =) .. Yaaaay och sen DH.

På fredag kommer Jessi&Johannes, de va evigheter sen de va hos oss, de har vart riktigt tomt så de ska bli jätte kul. Får se vad vi hittar på för nåt. 

Ajja kommer inte på något mer att berätta just nu.

Bye

---------------------------------------------------------------------------

Nu är jag hemma, ska hjälpa Sanna imorron också för hon gick vidare till grupp intervju, fast imorron ska jag öppna. De va faktiskt soft att vara där, hoppas jag kan ta över om Sanna får jobbet =) .. Passar mig skit bra för de är ganska lugnt och då kan jag plugga samtidigt. Osså skulle de bara bli halva sommarn på Grand. *håller tummarna* Men min magkänsla säger mig att Sanna kommer få jobbet. Hon klarar vad som helst.

Snart ska vi dra iväg och handla lite, ska fixa iordning tonfisksallad när vi kommer hem och sen är de dags för Ugly Betty.

Ska till Grand och jobba på torsdag hela dan och direkt efter de till skolan och starta upp nya kursen. Känns både jobbigt och skönt.

Ajja nu ska jag göra någonting annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du trivs syster :)

2008-04-22 @ 20:27:03
URL: http://spritkungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0