Sliter

2008-04-06 ♥ 12:53:25
vidare här hemma iställer för på Grand. Jobbat tre dar i rad, har vart skönt ändå. Nu håller jag på och fxar och donar lite här hemma ska strax ner i tvättstugan och börja tvätta, ganska mycket tvätt idag.. suck.

Vi har umgåtts ganska mycket med Danijels kusin och hans tjej, har vart kul.. softat och snackat skit. Får se vad som händer ikväll men vi blir nog bara hemma.

NU ska jag börja plugga matten som faaan i 3 veckor förutom dom dagar jag jobbar, men jag orkar inte börja idag, tycker jag förtjänar en dags vila innan ;) Så imorron kör jag igång.

Måste åka och hälsa på Jessie och Emilio i veckan, kommer inte ihåg när jag såg dem sist.

Ajja nu måste jag ner i tvättstugan..

Erica du är välkommen när du vill, ni också Emma och Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0