Svullet

2008-04-13 ♥ 13:20:08
öga har jag vaknat upp med, inte skönt! Hade ont igår så trodde de va en vagel på gång men tydligen inte, nu är jag helt svullen istället. =/

Har precis deklarerat, duktig jag är.. Haha. Dom pengar jag får tillbaka går direkt till semesterkassan.

Idag ska juh jag och Sanna ut och promenera, har försökt ringa henne men inte kommit fram,ska väl slå en henne plings nart igen, hon ska juh på konsert ikväll så vi måste juh gå inom några timmar.

Jag vill bara jobba jobba jobba denna månad, få mer cash nästa månad, nästa vecka har jag fått 3 dagar jag hoppas att de blir mycket mer sen.

Danijel skulle tydligen gå och träna så jag får vara själv en stund till, tror jag ska ta ett bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0