Svullnare

2008-04-14 ♥ 14:15:13
idag är mitt öga ännu värre, svullnadne var större men nu har de blivit lite mindre igen ,men nu gör de mer ont och känns typ hela tiden. Och de sätter sig i huvet också. Som tur är ska Danijel skjutsa mig till Frösunda sen så jag kan hämta barnen, vill inte visa mig ute. När jag åker hem sen är de mörkt iaf. Får se om jag kommer kunna gå till Grand imorron, inte om jag känner mig så här iaf. Hoppas de går över för jag behöver verkligen jobba.

Diskussion om resan fortsätter, Thailand blir de nog inte iaf. Danijel är sugen på att åka till Frankrike, Paris men isåfall åker jag hellre till Rom. Så vi får se vart de slutar. Hittade iaf billiga resor till Paris också. Dom verkar ha mycket billiga resor, www.ticket.se ..

Ska nog gå och ta ett bad nu. Tror jag har lite feber också =/.

Måste bli bra till imorron. måste måste måste jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0