Trött ....

2008-04-04 ♥ 20:28:41
Har jobbat på Grand i två dagar nu, snacka om att man blir helt slut,ska dit imorgon också, fick lite mer dagar men de är inte förens om två veckor hoppas de ringer nåt innan. Fast de är skit jobbigt arbete där e skönt att tjäna lite cash, kommer vara extremt fattig denna månad, kommer typ kunna betala hyran och thats it, och jag  har beställt böcker för 700 som jag måste ha till mina kurser, plus att jag måste köpa busskort förmodligen eftersom mitt sommarvikariat på Grand börjar i Maj.

Ush de kommer bli så mycket på samma gång i maj och juni, plugga en hel del plus jobba 75%, men de kommer gå, jag är envis. Längtar faktiskt till att börja med körkotet i Juli, hoppas den känslan sitter kvar då bara, de e fan dags nu att fixa de.

Snart slutar Danijel.. Yaaay =) .. Ska slänga in lite strips och köttbullar i ugnen, orkar verkligen inte laga nån mat idag. Vill ta ett bad också, får se om jag orkar de sen eller om de blir en dusch.

Är de verkligen fredag idag? Känns inte som de.

Har börjat tänka jätte mycket på våran semester i sommar, nu vill jag nästan veta vart vi kommer åka nånstans. Men hur som helst kommer de att bli underbart, sola och bada och bara ha de hur skönt som helst.

Ne nu vart de ett ganska långt och säkert tråkigt inlägg så nu ger jag mig.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0