Uttråkad

2008-04-07 ♥ 20:20:27

Har ingenting att göra, Danijel kommer inte förens om 1 ½ timma ungefär =/ .. Men sen är han ledig i två dar, men med min vanliga tur så ringer väl Grand och vill att jag ska jobba, alltid när han är ledig,

Skulle juh börjat med matten idag, men sen ringde Heba ( Danijels syster) och frågade om jag kunde följa med och passa hennes bäbis medans hon gick på en kurs, självklart gjorde jag de, han är juh bara för sötm tog några bilder försöker lägga in dom på datan nu, men min mobil är lite cp.

Efter att jag vart där med Heba var de bara att åka och hämta barnen och som vanligt satt jag barnvakt utan barn .. haha =P De enda positiva med de är att jag slipper titta på barnprogram.

Funderar på att ändå sätta mig med matten nu en stund, får lite skuldkänslor, ligger grymt mycket efter. Sen måste jag fixa om mitt CV också. Men de blir nog imorron, snart är de juh 2 ½ män och sen prison break =)

Nu har jag börjat känna att jag vill ha ett stabilt jobb med en shysst månads lön, hoppas jag kan fixa nåt efter sommarn när jag är klar med min utbildning, de är så jobbigt att behöva kämpa varje månad i princip. Fast de blir juh mycket bättre efter sommarn ändå, för då ska jag vara skuldfri =)

Nää tyvärr så får jag inte in bilderna på Hebas bäbis =/ .. Ska se om Danijel kan fixa de senare..


Nu ska jag ta en dusch och se om jag öppnar matteboken sen


Kommentarer
Postat av: IDa

vi tänker på det, men det tar nog inte så lång tide endå. yrkesoficer, billackerare säg något han inte vill bli men han har ju ett jobb i grunden iallafall ( Murare ) så går det fel där så har han sin plats på Roland :P det är jobbigt när man går om varandra med jobb, de kommer jag & tobbe med göra eftersom jobb som undersköterska kommer bli helg/kväll medans hans jobb är mer 7 - 16

2008-04-07 @ 23:54:17
URL: http://max500.blogg.se
Postat av: Ida

haha föresten mitt minne sviktar så var tvungen att läsa igenom ditt inlägg igen för att kunna svara mer Jo stressen men det spelar inhgen roll det får man alltid dras med :( Saknar dig med Gumman !

2008-04-07 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0