Zzzzz

2008-04-16 ♥ 15:47:59
Jag är så trött idag, sov så dåligt inatt osså upp tidigt och jobba. Men de var lugnt på Grand idag =). Hoppas de är så imorron också, men har känsla av att de komme rvara stress stress och stress imorron. Sen måste jag kolla om jag kan få fler dagar, jobba jobba jobba.

Ajuste måste gå in på ams och kolla lite, glömde de igår.

Imorron ska Sanna och jag förhoppningsvis ut och promenera, har väntat på de. Anledningen till att jag aldrig går själv är för att de så himla tråkigt. Så vilken tur att Sanna kom på denna idé. Men hur många ggr i veckan ska vi ut och promenera Sanna?

Jag ska iaf träna på bollen idag igen, och sen lägga mig framför tv'n och slappa, kanske ta en dusch först. Skulle vara så skönt att lägga sig och vila, men de ska jag inte göra.

Vi har fått nya uniformer på Grand, man känner sig verkligen som en tjänsteflicka, de enda som saknas är den vita "mössan". Slänger in två bilder på mig i nya uniformen.

Nu ska jag ringa och gratta min syrra som fyller år idag =)

 Den förra uniformen bestod utav blå kjol och blått förkläde och en vit blus.

Bjuder på en gammal bild på mig och Danijel.
  < - - Så vill jag se ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0