Papper

2008-08-11 ♥ 19:01:34
Idag var jag och skrev på anställningspapprena, får faktiskt bra lön för att bara jobba 60% , känns skit bra. Har jag riktigt tur får jag lön denna månad också, annars blir de dubbel lön nästa månad =) Haha vilket fall så äre bra.

Ska jobba hela dagar denna vecka sen nästa vecka blir de eftermiddagar. Känns en aning nervöst! Men de känns också helt underbart att ha fått nåt annat än ett skit jobb.

På lördag är de The Vocie grejj i kungsträdgården, kommer massa bra artiser.. bland annat min blivande man Colby O´donis, han vet de e inte än men vi ska gifta oss.

 Så fiiiiiiin


Ne man kanske skulle ta tag i disken eller nåt. Danijel drog precis iväg och lär inte komma på ett tag.

I veckan ska jag hälsa på Karin i nya lägenheten, ska bli kul och se vart jag ska bo nånstans och se mitt rum =) och börja planera.  hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0