Update

2008-08-10 ♥ 18:04:24
Var ett tag sen jag skrev och denna vecka har de faktiskt hänt lite saker =)

I torsdags fick min tjejkompis en lägenhet en 3:a och jag som vill flytta tillbaka till Sthlm sa att om hon vill ha inneboende får hon säga till mig ... Jag flyttar in i slutet av Okt =)

I fredags ringer de mig från en skola som jag var på intervju hos i onsdags och erbjuder mig ett jobb. Så nästa vecka börjar jag jobba deltid på ett fritids =) Nu är de bara att hitta ett extra knäck också.

Tills jag kan flytta in med Karin kommer jag pendla lite och bo hos Danijel lite =) Känns som att jag saker börja rulla på.
Har bara ett mål kvar, som jag inte kommer ge upp förens jag fått de!

Så de va lite glada nyheter från mig =) Nu ska jag krypa ner i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0