God Jul

2008-12-24 ♥ 08:52:39
Jobbade sista dan i måndags.. har inte riktigt fattat än att jag är ledig till 7/1 .. men de ska bli så skööönt.

Igår var de ut o köpa alla julklappar, hoppas alla blir nöjda.. jag är jätte nöjd med stövlarna jag fick av Danijel =) och parfym av svärmor. Köpte en ny outfit till julen också =)

Vi ska inte glömma den bästa julklappen av alla.... Lycklig =)

Nu ska jag färga mitt hår och göra mig iordning och sen vid ett går mitt tåg hem till E-tuna.. idag ska vi fira med mamma och imorron med pappa... Hoppas verkligen att jag får träffa IDa och Alicia också.

Ne nu måste jag sätta igång ska packa och plocka upp lite hära också..

Kommer sakna dig massor älskling... Älskar dig <3

God jul till er alla

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en trevlig fortsättning!

2008-12-26 @ 13:41:24
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0