Latar mig

2008-12-12 ♥ 11:13:58
Tycker de är så skönt att sitta hemma och ta de lugnt innan man går till jobbet. Fick tyvärr inte sova alla mina timmar eftersom dom ny inflyttade grannarna började borra efter 8 imorse... Får man göra så? De va riktigt irriterande

Äntligen är de helg.. ska bara ta de lugnt.. SOVA =) ... Danijel jobbar ihelgen tyvärr =/

Verkar inte som att vi kommer iväg utomlands nu i jul, senast på Måndag skulle dom behandla hans ansökan, och han har sökt ledigt från torsdagen.. så tror inte att de går igenom.. Så de blir att stress köpa julklappar den 23e, men några är iaf klara nu ..( En stund efter att jag skrev detta kom jag på att de inte är nu på Måndag utan veckan efter, så lite hopp finns de för våran resa)

Flyttar in till Danijel nu i Dec .. inge mera Märsta =)

Ajja ska klä på mig så jag är klar att gå vid 12..

Tjingeling

Älskar dig bebiis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå kan ni inte flytta till den 25 så jag kan vara med iallafall då?

ni skulle väl ändå inte åka förrän den 26?

om de inte blir något så skulle de va roligare för mig att få vara med o fira jul!

2008-12-15 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0