Lördagkväll

2008-12-27 ♥ 21:52:18
Julen var jätte mysig, saknade Danijel där bara. Drog med mig Emma upp hit i torsdags.

Igår var vi in till stan med Danijel och efter ett tag kom Sebbe.. vi var inne och trängdes på Gina i 2 timmar typ.. hittade lite iaf.. efter Gina orkade vi inte mer så vi rörde oss hemmåt.'

Idag har de vart slapp dag och skräp mat.. snart ska vi kolla på The house bunny och Saw V och Emma kan slita sig från sin data dvs.. hon har knappt lagt ifrån sig den sen i tordags... hon är värre än Erica =P

Danijel ska ut en sväng med hans kusin ikväll.. hoppas han inte dröjer.. hatar att sova utan honom.. Du gör mig så himla lycklig älskling, fast jag bara gnäller och tjatar hela tiden. De ska vara du och jag <3

Emma tvingar mig att titta på körslaget.. va e de för skit program?!

Imorron ska vi tvätta och gå och handla med Danijels föräldrar.. måste verkligen plocka iordning hära också.. jag har blivit så laaat.. fast de irriterar mig till max att de ligger saker överallt

Yaaay nu slutar skit programmet snart och vi kan äntligen titta på film =)

Älskar dig mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0