Skuldkänslor

2008-12-07 ♥ 21:40:28
När pappa börja berömma mig för hur duktig jag vart och han är inne på min blogg kände jag att de var dags att uppdatera...

Har verkligen INTE haft någon ork till att skriva något..

Håller på o rensar och städar hos Danijel.. de behövs verkligen.. och så himla skönt att få de gjort..

Har jobbat mycket extra den senaste tiden.. skönt med mer pengar.. jag och Danijel ska försöka åka utomlands nu i jul.. hoppas han får ledigt bara.. eller vi åker precis efter jul runt den 25e förhoppningsvis

Passade gullungen Emilio förra lördagen.. mötte sen upp Jessie vid Ikea och vandrande runt där.. hade världens otur med den kommunala trafiken den dagen :S

Skulle ringt Sanna ihelgen.. FÖRLÅT gumman ... har blivit för lat för att ringa

Idag har vi tvättat.. vart och handlat och lagat mat... fullt upp.. nu är jag helt slut och ska sätta mig i soffan breve mitt gullefjun och moffa lite...

Om två veckor är jag ledig 15 dagar i sträck.. ska bli så underbart =)

Älskar dig Danijel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0