Aldrig någosin

2008-02-24 ♥ 19:40:05
ska jag jobba som slaktare eller någit liknande. USh, Danijel hade köpt en färsk kronkyckling och sa han till mig att ta bort skinn och ben och sedan skära bort köttet och steka det. Inga problem tänkte jag. Men ush de var så vidrigt, ibland fick jag för mig att fågeln levde, hade jätte svårt att få bort köttet och sedan kändes de jätte äckligt att äta kyckligen. Så nej de gör jag inte om igen.

Vet inte om jag skrev de tidigare, men har pluggat en del idag igen, nästan klar med mina uppgifer, och denna kurs är snart klar. Tiden går så fort. Har en del samtal och en del mejl att skicka imorgon så jag kan göra klart uppgifterna. Ska också ringa till Karolinska och kolla hur de går med min tid egentligen.

Har precis vart nere i tvättstugan och slängt in all tvätt, de är så skönt att få de gjort. Lägenheten vart städad i fredag, tvätten gjord ikväll. Vi har ätit och jag har diskat upp allt. Underbart!!

Måste försöka ta tag lite mer i matten i veckan också, visst jag ska ta de i min takt denna gång, men jag har latat mig lite me det. Har haft tid men bara inte orkat.

Känner att jag vill skaffa mig ett vettigt jobb, hoppas de kommer in något bra i veckan. Är så trött på alla skit jobb och extra anställningar, nu är de f*n dags för nåt bättre. I värsta fall så får jag fortsätta me skit jobben till efter sommarn för sen är jag juh iaf färdig utbildad barnskötare. Huvudsaken att vi kommer utomlands efter sommarn och att jag kan betala bort mina skulder.

Ne nu ska jag kolla runt lite. Tror jag skriver lite för mycket ibland =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0