Duschat

2008-02-25 ♥ 16:08:31
skickade iväg ett mess till Karin förut och kollade om hon ville ta en fika när hon slutat, hon slutar när som helst så hon borde väl höra av sig snart ..  men hon har säkert planer så jag får sitta hemma och ruttna.

Några mer uppgifter börjar bli klara, börjar få svar på mina mejl. Vill sätta igång med VG uppgifter men väntar på ett svar från min lärare. Hoppas hon svarar idag, de ska juh in senast på fredag.

Har som vanligt pratat med Alicia, vi pratar typ 30 ggr om dan, frågan är vad vi pratar om varje gång? Vi har juh hållt på så här några år också. Fast de e ingenting mot Danijel och Sebastian dom har pratat dagligen i över 20 år. Hör och häpna !!

Prövade en ny maträtt igår, italiensk kycklingpasta, den var inte äcklig men intte heller wow, men Daniel gillade den =) Ikväll blir de torskpinnar och ris med fiskdressing.. Yummie.

Nu ska jag klä på mig utifall Karin har tid med mig, måste verkligen komma ut lite, så håll tummarna för att hon har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0