God eftermiddag

2008-02-24 ♥ 15:21:10
Sov riktigt länge idag, gick upp, softade och plugga lite. Känns skönt att få något gjort.
Ikväll ska vi tvätta också.

Igår kväll hände inte alls mycket. Det var en riktigt tråkig lördag, ville hitta på något men fanns juh inget att göra. Så vi kollade på The pacifier och myste. På söndagar känns de mer acceptabelt att ha tråkigt, undrar varför de är så?.

Imorgon åker mamma till Paris, hoppas hon hittar en skit snygg väska till mig, och Jessi åker till England, kanske skulle be henne också leta efter en väska till mig =P haha kan aldrig få nog av väskor, har typ 11 st men de är inte ens mycket.

Jag bara längtar tills vi åker utomlands efter sommarn, förhoppningsvis med Jessi&Johannes och pappa kanske. Vart de bär av, vet vi inte, de gör att man längtar ännu mera. Men resa ska vi, om jag så måste jobba på Grand hela sommarn igen så gör jag de. Det äre värt, vi hade de juh så skönt i Turkiet. Fast i år vill jag nog åka längre än en vecka iaf om vi åker med sällskap.

På torsdag kommer Alicia till Sthlm, hon och Timo ska kolla kön på deras bäbis, jag tror det är en flicka men alla andra tror tydligen det är en pojke så vi får se på torsdag. =)

Tror faktiskt jag ska fortsätta plugga nu. Danijel kommer hem om cirka en timma och då blir de inge mer pluggande.

Puss på er

Bjuder på några Turkiet bilder.


Lilla poolen                  Stranden                  Maten                         Sista Middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0