God morgon

2008-02-25 ♥ 10:53:09
Känner mig ganska seg, hade svårt att somna inatt och svårt att sova nu på morgonen eftersom Danijel ptratade i telefon, för er som inte vet så typ skriker han när han pratar i telefon. Alltid lika jobbigt.

Ska ta och sätta på lite kaffe snart.. vet inte vad som hänt med mig, måste vart sen mamma var här och de fanns kaffe på mornarna annars brukarjag aldrig dricka kaffe på mornarna, nu känns de som att jag inte kan börja fungera förns jag fått mitt kaffe.   Helt onödigt vetande.

Solen skiner ute och de ser jätte skönt ut, jag borde verkligen ta mig ut på en promenad runt Råsta sjön, men jag är så dålig på sånt... kan få utmi själv en två gånger sen går de inte mer. De är därför jag vill ha en Orbitrek, då kan jag bekvämt träna här hemma =)

Har en del samtal att ringa idag, och lite skoluppgifter att göra men det känns bra att ha något att göra istället för att vara helt uttråkad.

Idag har Jessi åkt till England och mamma till Paris, och båda ska kolla efter handväska till mig =)

See you later

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0