Hallåå

2008-02-23 ♥ 11:21:25
Tycker alla skaffar sig en blogg nu för tiden, så jag vill också ha en. Fast jag brukar vara jätte dålig på att uppdatera men får försöka bättra mig på den fronten.

Så vem är jag? Utifall några nya människor hittar hit. Jag heter Annica ( som ni säkert redan förstått ) fyller 22 i Juni och bor sedan 2 ½ år tillbaka i Sthlm, är född och uppvuxen i E-tuna. Där har jag min familj mamma, pappa och tre systrar och några kära vänner. Jag bor med min pojkvän Danijel som blir 27 i Augusti i en tvåa i Sumpan. Danijel och jag träffades i Nov -05, aldrig har jag älskat någon så mycket som honom, han förgyller mitt liv. Danijel är frisör men jobbar just nu som busschauförr. Jag jobbar extra på Grand Hotel (städ) där man har sett en och en annan kändis ;) och på ett mindre hotell i Kista. Söker hela tiden nya bättre jobb. Håller också på att utbilda färdigt mig till barnskötare eftersom jag hoppade av gymnasiet, kommer vara klar i sommar.
Så de där var lite info om mig och mitt liv.

Denna vecka har vart ganska rolig faktiskt, först nästan hela helgen umgicks vi med Jessi&Johannes, alltid lika kul =). Sen kom Jessi och sov här till i onsdags. I onsdags kväll kom mamma och Emma hit och åkte hem igår. Så de har vart fullt upp denna vecka, men de har vart så kul att dom här. Synd att Erica inte kom bara =/.

Så igår städade jag hela lägenheten och sen kände mig bara helt ensam hela dagen tills Danijel kom hem vid halv nio., då kollade vi på film och myste.
Alicia kanske ska komma hit. Hoppas hoppas! Har inte sett henne på jätte länge. Känner att det är dags att åka hem och hälsa på lite men jag är så fattig, de är hemskt. =/ Tur att man iaf kan betala räkningarna.

Idag ser de ut som deär värsta vårvädret ute, men de skulle inte förvåna mig om de är kallt. Funderar faktiskt på att dra ut mig själv på en promenad behöver verkligen tappa några kilo. ( Hur länge har man inte sagt de )

Ska också plugga idag, och de tänkte jag sätta igång med nu.

image3

Kommentarer
Postat av: Carro

HejHej Är en ny läsare som har hittat till din blogg :) <3 Undrar bara vilket år & vilken månad blev du gravid? <3

2009-07-01 @ 06:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0