Helt slut

2008-02-27 ♥ 18:00:18
Jobbade 6 timmar på Grand idag, de var jätte lugnt och kommer fortsätta vara de.. så himla skönt att inte behöva stressa ihjäl sig. Imorron ska jag jobba 4 timmar sen ska jag fika med Alicia o Jessie.. Imorron får Alicia reda på könet på sin bebis,, så himla spännande.. jag tror på en flicka..men alla andra tror på en pojke.

Ush vill bara gå o duscha o slänga mig på soffan.. Men måste plugga lite... flera uppgifter som ska in på fredag, dumt att folk inte svarar på sina mejl!! Jag behöver svar juh ..

Måste kolla lite jobb också.. Har bestämt mig för att om jag blir tvungen att jobba på Grand i sommar också tänker jag bara jobba 6 timmar om dagen.. de räcker för mig.. ska juh plugga också under sommaren...Måste börja spara nu till våran utlandsresa.. bara längtar tills vi får komma iväg igen.. förhoppningsvis med Jessi&Johannes..

Mamma köpte en skit nsygg väska till mig i Paris idag  =) Längtar tills jag får den.. hoppas Jessi hittar nån snygg i England också .. =P

Ajja nu ska jag ta tag i mitt pluggande så jag får de gjort...

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0