Hemma igen

2008-02-26 ♥ 19:32:24
Passade Emilio i cirka fem timmar... han är bara för gullig, skrattar och ler så gott som hela tiden..=) Sitter gärna barnvakt åt honom igen.. Jag var faktiskt den första personen som satt barnvakt åt honom också, hedrad eller vad ;)

Grand ringde idag,s ka jobba lite imorron och på torsdag o hela dan på fredag. Måste plugga lite imorron, och på torsdag kommer Alicia därför kan jag bara jobba halva dagarna.. men de e juh pengar de också =)

Köpte en kokbok idag, tog en sväng ner till forum nacka med Emilio, och åhlens hade bokrea, en jätte tjock kokbok som tidigare kostat 349kr kostade nu 99kr men bara i tre dar.. så jag slog till direkt =) NU jävlar ska jag börja laga lite mer mat.

Kommer nog också börja jobba som ledsagare för en 14-åring, fast de e bara 13 timmar i månaden, men som sagt de e juh också pengar ;)

Ne nu ska jag kolla på Vänner och fika med Danijel, sen ska han iväg en liten stund och jag måste plugga.

Återkommer senare

 Emilio

Kommentarer
Postat av: Sanna(the one and only)

Uhh recept på laxröra i min blogg på lunar=) Ledsagare? vad gör en sån? "Ankan the whitelighter"

2008-03-05 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0