Hoho

2008-02-28 ♥ 21:32:04
idag har de vart fullt upp.. först jobbade jag 4 timmar på Grand, sen gick jag o möte upp Alicia och en stund senare kom Jessie och Emilio. Vi gick o fika, koll alite kläder.. och gick runt lite överallt, hamnade i slussen o sen skanstull, gående. Så de har vart bra med promenad idag. Har iaf vart en jätte trevlig dag.

Om ni är nyfikna, så ska Alicia få en dotter =)

Känner mig jätte trött efter allt gående, känns som jag fikat massor idag också. Köpte två linnen och en kokbok med lite libanesisk mat också.

Äntligen har folk svarat på sina mejl och jag kan göra klart mina uppgifter, men de tror jag inte jag orkar idag, gör de imorron efter jobbet.. fast jag ska juh jobba hela dan, kommer va trött.. men de måste in imorron så.

Ska börja kl.8 imorron, men tror jag ska gå dit senare, behöver ringa till KS och deras telefontid startar 8.30 så kan jag juh bara åka direkt efter. Tror jag gör så.. måste verkligen ringa dit, orka vänta till måndag.

Ajja nu ska jag gå o mysa med Danijel, har knappt sett honom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0