Huvudvärk

2008-02-29 ♥ 19:45:47
Idag har jag jobbat hela dan, de har vart så lugnt och ingen stress alls. Dessvärre har jag haft huvudvärk hela dagen, och de gör inte saken bättre av att sitta framför datan, men jag håller på och skriver in de sista till mina skoluppgifter de måste in idag, så nu tog jag en paus för att skriva några rader.

Kanske ska börjar jobba som ledsagare åt två syskon på 7 och 8år. Varje lördag söndag i cirka 4 timmar, de e jävligt bra betalt. Får se hur de känns när man träffar familjen.

När vi ändå var inne på skolan så kan jag juh berätta att min kurs slutar idag, så nu när jag är med uppgifterna är jag klar med kursen, då är de bara och vänta o se vilket betyg man får. Hoppas på ett VG.

Ihelgen ska jag bara ta de lugnt, imorgon ska jag plocka lite här hemma, ligger saker överallt, och jag ska plugga matte och de måste jag göra på söndag också.. måste köra på lite annars går de för sakta, o nu när min andra kurs är klar och nästa börjar inte förns på måndag kan jag lägga ner lite mer tid på matten.

Ush va trött jag är. Skulle kunna sova nu, ska snart gå o mysa med Danijel <3

Vilka är ni som läser? Jag är nyfiken juh

Hörs senare kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0