Konserter

2008-02-24 ♥ 20:39:47
Har börjat gilla Chris Browns musik som satan. är helt galen i hans låt With you, tok lyssnar på den.
Och han kommer till Sverige den 14:e Mars och ska spela på Berns. Jag vill se !!

Sen kommer Rihanna sen 12:e Mars, henne vill jag också se.
Är inte så rik så att jag kan gå på båda, egentligen inte på nån utav dom, men jag har fått räkna om min ekonomi denna månad så nu har jag iaf lite att klara mig på. Men måste ta mig hem till E-tuna också.
Ajja får se hur de blir med konserterna, ska prata lite med Karin, vi gick juh på ett par konserter tillsammans förra året.

Ajja nu ska jag ringa mamma och Jessi och önska dom en trevlig resa.


         
Chris Brown                         Rihanna

Kommentarer
Postat av: Sanna(the one and only)

Kan se om jag kanske kan fixa in oss på Berns helt gratis..det lönar sig att känna vaktchefen=)

2008-03-05 @ 14:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0