Tråkigt

2008-02-23 ♥ 15:26:57
Känner mig ganska uttråkad, har pluggat lite barnskötar grejjs, finns mer att göra men orkar inte mer idag, fortsätter imorgon istället.. Kanske tar och pluggar lite matte istället. Duktig som jag är.

Städa gjorde jag igår, tror inte att de finns något på tv, och jag kan inte ta mig nånstans. Suck.
Hoppas på att Alicia kommer idag, men de beror på om Timo ska till Sthlm eller inte. Hoppas!

Danijel slutar vid halv sex så några timmar till fårjag sitta här för mig själv. Helger suger nu för tiden tycker jag, finns typ aldrig något att göra.

Skulle behöva färga mina ögonbryn, men de orkar jag inte nu.

Ajja ska nog räkna lite matte så har man gjort ännu mer nytta idag, ta något och äta också.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0