Väntar

2008-02-25 ♥ 12:37:13
på att Våra bästa år ska börja, det är fan världens sämta serie men ändå kan jag inte sluta titta, har fan föjt skiten sen jag gick i åttan. De är typ mitt dagliga nöje.

Har pluggat lite nu, skickat iväg lite mejl så nu kan jag inte fortsätta på de uppgifterna förns jag fått svar. Tror jag ska börja på VG- uppgifterna sen, måste ringa ett samtal om en uppgift också som ska vara klar idag.

Vill hitta på någonting idag, de är så fint väder, men vad ska man göra?! Lär juh bli att jag får sitta hemma igen.

Imorgon och på onsdag är Danijel ledig =) .. Men imorgon ska jag till Jessie och passa Emilio medan hon ska fixa en sak.. Gullungen, han är så jävla söt.
På onsdag ska jag försöka åka till biltema med Danijel, vill köpa en receptbok därifrån men de är en bit att åka, tror inte han vill åka dit för bara en receptbok.. men ska försöka övertala honom.

Jaja, ska väl ta och äta lite frukost, är så dålig på de. Kanske plugga lite matte också. Ska juh träffa min mattelärare på onsdag så borde nog plugga lite mer innan dess.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0