So Beautiful

2008-07-07 ♥ 22:59:39
Dem senaste dagarna har varit som en dröm, det var tungt att komma tillbaka till verkligheten, men jag kommer kämpa för att få drömmen sann. Jag kommer aldrig ge upp, för det jag känner för dig är obeskrivligt starkt och speciellt. Jag lurade mig själv att att jag inte kände så här för dig, men så fort jag såg dig så kom allt tillbaka. Jag kan inte tänka mig att leva utan dig. för att du kompleterar mig, för vi kompleterar varandra. vi har sagt så mycket till varandra de här dagarna, det känns som vi har hittat varandra på ett nytt sätt. Det ska vara du och jag älskling, det kommer du känna ännu starkare med tiden. Jag har mycket at bevisa för dig, mycket att bygga upp och mycket att ge, det kommer ta sin tid men i slutändan kommer det att vara värt det. för att jag vet i mitt hjärta vi har en underbar framtid att se fram emot. Så älskling tappa aldrig tron om oss för jag lovar dig att du inte kommer bli besviken.

Föralltid din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0