Dagen

2008-03-07 ♥ 11:45:36
Nu håller vi på och tvättar, sanrt ska vi skjutsa Gabi till jobbet och sen ska vi gå en vända runt Råsta sjön, d eva länge sen vi gjorde de. Ska bli så skönt =)

Började packa lite igår, men har lite kvar, vet inte ens vad jag ska ha med mig. Hoppas jag inte behöver panik stressa senare. Ska hinna duscha o kolla på Våra bästa år också =P Haha.. tror jag kommer sitta och ha jätte tråkigt fram mot eftermiddan ärlig talat. Danijel ska iväg vid 4, sen ses vi inte igen förns på söndag kväll =/

Kommer tok sakna honom. Älskling du gör mig så glad, de går inte ens att beskriva. Jag älskar dig <3

Har inte riktigt fattat att jag åker hem idag, den här veckan bara flög förbi. Hoppas de blir en rolig helg.

Nu måste jag byta om. Talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0