Drömmer

2008-03-26 ♥ 23:33:02
jag hittade världens finaste brudklänning igår,, åhh nu är de nästan så att jag vill ha ett stort bröllop. Men så kommer de inte bli, vi kommer bara fixa de i stadshuset, snabbt och enkelt, men tror vi ska någon form av mottagning iaf, få fira våran på dag på nått sätt med våra familjer och vänner =) .. Men de blir i framtiden nångång, ingen brådska.

Förstår inte hur man kan älska en person så himla mycket. Danijel gör mig så himla glad de går inte ens att beskriva. Jag längtar till våran framtid älskling, tills jag är din fru och mamma till dina barn =) Kanske låter smörigt men de e bara så jag känner. Älskar dig mitt liv <3

Nu ska jag gå och gosa med världens bästa kille ;)

God natt

image29 Är den inte vacker?!

Kommentarer
Postat av: IDa

den är jättefin _:D men min Brudklänning är finare :D men det är väl så man ska tycka ;P att sin egen är finast

2008-03-27 @ 13:42:21
URL: http://max500.blogg.se
Postat av: Sanna

Riktigt fin)(

2008-03-27 @ 16:42:24
URL: http://Arctica86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0